Součást rozvojové platformy EDUtéka
Vzdělávací program, který připraví vaši firmu na budoucnost
Brain&Breakfast Business
Nový způsob, jak rozvíjet profesní kompetence vašich zaměstnanců – prostřednictvím pravidelných a interaktivních online streamů s předními odborníky a aktuálními tématy.
Brain&Breakfast Business
vzdělávací program pro dovednosti 21. století
Program nabízí unikátní přístup k rozvoji firemních kompetencí prostřednictvím pravidelných interaktivních online streamů s předními odborníky. Každý měsíc se zaměřuje na jedno klíčové téma, které posiluje leadershipové schopnosti a podporuje firemní kulturu. Program nekončí pouze přednáškami; zahrnuje také praktické úkoly, experimenty a možnosti sdílení zkušeností, což zajišťuje hlubší integraci získaných poznatků do praxe.
Jak byznysové snídaně fungují
Snídaně si kladou za cíl otevírat široké spektrum témat, zpravidla se ale drží čtyř hlavních tématických okruhů:
Pozvěte kolegy a užijte si živé vysílání
Rezervujte si termíny online vysílání v kalendáři a nezapomeňte zajistit společné prostory pro váš tým, v plné míře tak vytěžíte potenciál přednášek. Součástí vysílání jsou hlasování, diskuse moderátora s přednášejícím, ale i otázky a odpovědi. Kdo vysílání nestihne, může si ho dalších 30 dnů kdykoli pustit ze záznamu.
Inspirujte se, experimentujte, sdílejte
Vytvořili jsme pro vás exkluzivní podpůrnou skupinu, kde se můžete podělit o své zkušenosti, sehnat kolegy a kolegyně, kteří už s inovacemi zkušenost mají, nebo se ptát odborníků na danou tematiku. Navíc si můžete stahovat pracovní listy, studijní materiály nebo si procvičovat aktivně experimenty, které jsou zahrnuty do online programu.
Precizně zvolená témata, která hýbou byznysem
Pracujeme s více než 150 firmami a velmi dobře víme, na co narážejí. Program Brain&Breakfast Business jsme proto zaměřili na stěžejní oblasti, které formují současné podnikatelské a firemní prostředí, a poskytujeme praktické nástroje a postupy pro jejich úspěšné zvládnutí. Vyberte si modul přednášek podle svých preferencí nebo oba, ať máte dokonalý přehled.
Žijeme v době změnové. Valí se na nás v rychlém tempu jedna za druhou a často si je i my sami vymýšlíme. Lidé však změny nemají rádi a adaptují se na ně jen velmi pomalu. Naučte se, jak změny nejen „přežít“, ale jak se díky nim posouvat a současně nevyhořet. Ukážeme vám základní pravidla, jak projekty dotahovat do úspěšného konce, jak změny řídit a jak v nich vést lidi.
Co si odnesete:
Návod, jak předcházet typickým chybám při práci s častými změnami.
Jak mít i v největším víru změn nadhled a lehkou hlavu.
Jaké jsou trendy, co se aktuálně mění v oblasti udržitelnosti a kyberbezpečnosti a jaký to má dopad na firemní kulturu
Best practices z českých firem a co se v nich vyplatilo dělat a nedělat
Konkrétní příklady změnových aktivit ze společností Procter&Gamble a LEGO
Kdo je spíkr?
Luboš Malý
Spoluzakladatel Red Button
Ve společnostech Procter&Gamble a LEGO si prošel různými rolemi – od výrobní operativy přes manažerské pozice a konzultanství až po vedení globálních transformačních projektů.
Rád propojuje různé obory a světy, a proto spoluvytváří síť Red Button.
Rychlé životní tempo. Zvyšující se ekonomický tlak. Zkratkovitá komunikace na sociálních sítích. Polarizace společnosti. Všudypřítomné změny, vysoké pracovní nároky a dlouhodobý stres. Tenhle koktejl příčin vede k nevyhnutelnému.
K vyšší míře konfliktů ve společnosti. Naučte se zvládat řešit konflikty konstruktivně a efektivně, snížit napětí v týmu, posílit spolupráci, předcházet nedorozuměním a podpořit růst svých lidí i produktivitu celého týmu.
Studie Myers-Briggs Company z roku 2022 zjistila, že čas strávený řešením konfliktů v práci se od roku 2008 zdvojnásobil. Na druhou stranu roste stále tlak na efektivitu a produktivitu, který je nutně podmíněný schopností řešit problémy, improvizovat, pružný reagovat a využívat konflikt jako pozitivní hybnou sílu k inovacím.
Sandra Fridrichová vás naučí efektivně řešit konflikty se zachováním vztahu, správně porozumět vlastním potřebám a reakcím v konfliktních situacích, rozvíjet schopnost naslouchání, parafrázování a další mediační nástroje a posílit vztahy v týmu a využít konflikty jako příležitosti k růstu a inovacím.
Co si odnesete:
techniky pro sebepoznání v průběhu konfliktu
rámec nenásilné komunikace a jak ho uplatnit právě v konfliktech
konkrétní nástroje pro deeskalaci konfliktu a nastavení módu spolutvoření
Kdo je spíkr?
Sandra Fridrichová je expertka na firemní kulturu a leadership. Sandra v sobě spojuje kontrastní zkušenosti – ze světa start-upů i korporátního světa. Extrémně rozdílné zkušenosti, které v jednotlivých společnostech vnímala, jí pomohly si uvědomit, jaký vliv má „soft“ stránka leadershipu vliv na „hard“ výsledky.
Proč je zákaznická zkušenost důležitější než samotný produkt? Připojte se k přednášce "Customer experience je víc než produkt", kterou povede odborník Ján Uriga. Získejte nejnovější poznatky z oblasti výzkumu zákaznické zkušenosti a naučte se, jak nastavit firmu směrem ke customercentrismu.
Inspirujte se příklady z praxe a posuňte své podnikání na novou úroveň.
Vztah mezi firmami a zákazníky je čím dál tím křehčí a zároveň čím dál tím důležitější. V době, kdy zákazníci mají nekonečné možnosti výběru, je kvalitní zákaznická zkušenost klíčem k jejich loajalitě a spokojenosti. Firmy, které se zaměřují na potřeby svých zákazníků, mají nejen vyšší šanci na úspěch, ale také budují dlouhodobé a pevné vztahy se svými klienty. V přednášce „Customer experience je víc než produkt“ s odborníkem Jánem Urigou získáte praktické dovednosti, které vám pomohou uspět ve světě zaměřeném na zákazníka.
Co si odnesete:
Nejnovější poznatky z oblasti výzkumu customer experience: Seznámíte se s aktuálními trendy a výsledky výzkumů, které formují zákaznickou zkušenost.
Příklady dobré i špatné praxe: Získáte praktické ukázky toho, co funguje a co naopak nefunguje při budování zákaznické zkušenosti.
Na co se zaměřit při nastavení firmy směrem ke customercentrismu: Naučíte se klíčové strategie a postupy, jak orientovat svou firmu na potřeby zákazníka.
Kdo je spíkr?
Ján Uriga je specialista na inovace a change management. Ján se věnoval výzkumu a aplikaci sociální inteligence a rozhodovacích procesů u lídrů. V této oblasti dokonce získat i akademický titul Ph.D. Od roku 2018 vede Experience Centre v Praze, které se zaměřuje na inovace v oblasti zákaznické a zaměstnanecké zkušenosti.
Kdo chvíli stál, už stojí opodál - však to znáte. V dnešním rychle se měnícím technologickém světě je klíčové držet krok s aktuálními trendy a novinkami. Získejte schopnost rozlišovat mezi skutečnými technologickými inovacemi a krátkodobými hype a dělejte lepší strategická rozhodnutí a mějte dlouhodobý úspěch v osobní i profesní sféře.
„Trend nebo hype?“ Zorientujte se v neustále se měnícím světě technologií. Zůstaňte v obraze a využijte technologické inovace ve svůj prospěch. Ať už se jedná o AI, která stále více ovlivňuje různé oblasti života a podnikání, elektromobilitu, která se vás týká víc, než si myslíte nebo kvantové počítače, takzvaná nezvaná sudička cyber security, které přinášejí nové výzvy a příležitosti zejména v oblasti kybernetické bezpečnosti.
Co si odnesete:
Jak oddělit fakta od mýtů v technologickém šumu: naučíte se, jak rozpoznat skutečné trendy od přehnaných pověr a hype.
Ujasníte si nejnovější pojmy a jejich významy: získáte přehled o nejnovějších technologických termínech a jejich praktickém využití.
Spolehlivé zdroje informací o trendech: dozvíte se, kde a jak sledovat nejnovější technologické trendy a zůstat informováni.
Kdo je spíkr?
Michal Šrajer
První Chief Happiness Officer v Česku
Vedle své práce ve společnosti Avast se také pustil do organizace konference Happiness@Work a řady workshopů. Tomu všemu se věnuje pod stříškou projektu stestivpraci.cz, jehož misí je pomoci co nejvíce lidem, aby mohli být lidmi i v práci.
Inovace je spolehlivá a možná jediná cesta k dlouhodobě dobrým výsledkům. Kreativita a inovativní přístup jsou klíčové pro udržení konkurenceschopnosti a dosahování trvalého úspěchu. Zjistěte, jaké inovace by ještě nedávno nebyly myslitelné, a poznejte nástroje a způsoby, jak zvednout inovační potenciál své firmy.
Inovace je řemeslo a kreativita lze naučit. Výzkumy stále více odhalují, jak podpořit kreativní myšlení a inovační procesy. Nové technologie a metodiky umožňují efektivnější řízení inovací ve firmách. AI přináší nové možnosti pro rychlejší a efektivnější inovace, což zásadně mění inovační prostředí.
Naučte se, jak proměnit svou firmu v inovačního lídra a dosahovat dlouhodobě dobrých výsledků prostřednictvím kreativity a inovací!
Co si odnesete:
Příklady inovací, které by ještě před časem nebyly myslitelné: Inspirujte se skutečnými příklady inovací, které posunuly hranice možného.
Nástroje pro nastavení podmínek inovační kultury: Naučíte se, jak vytvořit prostředí, které podporuje kreativitu a inovace.
Způsoby, jak zvednout inovační potenciál celé firmy: Zjistíte, jak efektivně zvýšit schopnost vaší firmy inovovat a přicházet s novými nápady.
Kdo je spíkr?
Petr Šídlo
Partner Direct People
Zkušený inovátor, startupista a tvůrce nových zdrojů zisku, růstu a diferenciace na trhu. Spoluzakladatel nejstarší české inovační agentury Direct People, která od svého vzniku v roce 2010 řídila několik set inovačních projektů pro přední značky. Jeho inovativní a pragmatická řešení posilují projektovou kulturu a výkonnost týmu. A díky svým odborným znalostem a zkušenostem s řešením různorodých výzev je ceněným řečníkem na konferencích a workshopech. Je mentorem StartUpYardu, platformy DoToho, letorem ELAI a certifikovaným školitelem metodiky Lean Stack.
Chcete se stát úspěšnými a dosáhnout svých cílů? Žijeme v době, kdy je snad každý na něčem závislý a většinou nám to škodí. Co kdybyste si místo toho navykli na úspěch? Získejte inspiraci, jak pomocí návyků zvýšit své ambice, přejít od přemýšlení k akci a stát se tím, kým opravdu chcete být.
Ve světě plném novinek a vzruchů bojujeme doslova každou minutou o to, jestli napřeme svou vlastní pozornost tam, kde ji chceme mít. Každý nový vzruch je nová výzva, se kterou se musíme poprat vždy novým, odpovídajícím způsobem. Podíváme se proto na nejnovější závislostní mechanismy v mobilních aplikacích a sportovní skupinové výzvy, se kterými se v poslední době roztrhl pytel.
Přijďte a naučte se, jak si vytvořit návyky, které vás dovedou k úspěchu a spokojenosti v osobním i profesním životě
Proč je to důležité téma:
Žijeme v době, kdy je snad každý na něčem závislý a většinou nám to škodí. Co kdybyste si místo toho navykli na úspěch? Budování pozitivních návyků je klíčem k dlouhodobému úspěchu a spokojenosti. Vytváření správných návyků vám umožní efektivně dosahovat svých cílů a zlepšit kvalitu života.
Co si odnesete:
jak si klást vyšší cíle a dosahovat jich s větší jistotou
nástroje a techniky, které vám pomohou přeměnit své sny ve skutečnost
jak přejít od přemýšlení k akci a jak překonat prokrastinaci a začít okamžitě jednat
Kdo je spíkr?
Martin Šafařík je specialista na inovace a firemní kulturu. Věří, že pro dlouhodobě úspěšné firmy, kde lidé rádi zůstávají, jsou důležité tyto základní ingredience – pevné vztahy vycházející z důvěry, úspěch a smysluplné výsledky, neustálý růst a učení a prevence fyzického i mentálního zdraví.
Využíváme jen 10% z toho, co nám digitální technologie umožňují. AI vás v práci nenahradí, ale někdo, kdo ji používá, ano. Žijeme v digitální éře, ve které je rozvoj digitálního mindsetu klíčový pro udržení konkurenceschopnosti i profesního růstu.
Odemkněte svůj digitální potenciál a naučte se, jak dosáhnout vyšší produktivity a smysluplnosti v každodenní práci.
Současná digitální krajina se neustále vyvíjí. Chat GPT není jen jedna – existuje mnoho různých verzí a aplikací, které můžete využít. Nové způsoby propojení nástrojů a automatizace umožňují vyšší efektivitu a produktivitu. Nedávné změny na poli regulace internetového obsahu mají významný dopad na to, jak digitální technologie využíváme.
Získejte praktické dovednosti, které vám pomohou uspět v digitálním světě!
Co si odnesete:
jak efektivně využívat digitální nástroje, abyste si práci přizpůsobili svým potřebám
dovednosti, které vám umožní plně využít možnosti, které moderní technologie nabízejí
jak propojit potřebu zvýšit produktivitu s pocitem smysluplnosti a naplnění v práci
Kdo je spíkr?
Dita Formánková je zakladatelka organizace Czechitas. Baví ji vzdělávání a hledání nových talentů v informačních technologiích, digitálních dovednostech a budování komunity. Chce totiž pomáhat lidem se lépe adaptovat na profese budoucnosti a skrze technologie vytvářet svět kolem nás.
Jak se zajistit proti stále sofistikovanějším kybernetickým hrozbám? Kvantové počítače přinášejí nové výzvy a rizika pro kyberbezpečnost, včetně prolomení tradičních šifrovacích metod, AI je stále častěji využívána kyberzločinci k provádění sofistikovaných útoků. Zjistěte, jak se chránit proti kyberútokům a jak mít stále aktuální informace o tom, co se v kyberbezpečnosti mění.
V budoucnosti ani náhodou nepřežijete jen díky náhodě. Nezáleží, kolik vyděláte peněz, když vám je ukradnou. V dnešním digitálním světě je kyberbezpečnost klíčová pro ochranu vašich finančních prostředků, osobních údajů i firemních dat. Schopnost chránit se proti kyberútokům je zásadní nejen pro jednotlivce, ale i pro organizace všech velikostí.
Zjistěte, jak se vyhnout kybernetické hrozbě, úniku dat a citlivých informací, jak si udržet důvěru zákazníků a partnerů, nezanedbat ochranu dat a zajistit si kontinuitu podnikání.
Co si odnesete:
Jak se chránit proti kyberútokům: Naučíte se klíčové strategie a postupy, jak zajistit bezpečnost svých dat a systémů.
Jak mít stále aktuální informace: Zjistíte, jak sledovat nejnovější trendy a vývoj v oblasti kyberbezpečnosti.
Co byla ještě loni pravda a dnes už neplatí: Pochopíte, jak rychle se mění kybernetické hrozby a co to znamená pro vaši ochranu.
Kdo je spíkr?
Josef Holý
Odborník na umělou inteligenci
Od programování zběhl k UX a produktovému managementu, pracoval ve firmách Oracle, MSD, Avast nebo Semantic Visions. Zaměřuje se také na témata jako digitální manipulace a dezinformace, o kterých od roku 2020 spoluvytváří podcast Kanárci v síti.
Chcete, aby váš tým fungoval na špičkové úrovni? Silná kultura zpětné vazby je nezbytná pro posun efektivity a leadershipu. Když je zpětná vazba poskytována správně, podporuje otevřenou komunikaci, zvyšuje motivaci a umožňuje neustálý rozvoj jednotlivců i týmu. Naučte se ovládat umění zpětné vazby a posuňte váš tým i leadership na vyšší úroveň.
V oblasti situačního leadershipu dochází k významným pokrokům, které mění způsob, jakým je zpětná vazba poskytována a přijímána. Bourají se překonané principy zpětné vazby a rozvíjí se koncept kmenového vůdcovství, který klade důraz na silné vztahy a důvěru v týmu.
Přijďte a naučte se, jak vytvořit silnou kulturu zpětné vazby, která podpoří váš tým k dosažení nejlepších výsledků.
Co si odnesete:
upgrade konceptu situačního leadershipu – nejnovější přístupy a metody, které posunou vaše vedení týmu na další úroveň
Praktické tipy, jak se efektivně vzdělávat – konkrétní rady a techniky, jak se neustále zdokonalovat a učit se novým dovednostem
Způsoby, jak dosáhnout agility v praxi a naučíte se, jak implementovat agilní principy do vašeho týmu a zvýšit tak jeho flexibilitu a efektivitu.
Kdo je spíkr?
Pavel Pumprla
Business konzultant
Jako bývalý kapitán českého národního týmu v basketbale se během své kariéry naučil mnohým lekcím osobního rozvoje a leadershipu, které se dají aplikovat jak v pracovním, tak i v osobním životě. A tyto cenné lekce dnes předává dál v rámci projektu Leader’s GPS.
Žijeme v čím dál složitějším a náročnějším prostředí. Aby v něm lidé mohli fungovat a dosahovat úspěchů, musejí si osvojit schopnost odolávat těmto tlakům. Psychická odolnost je klíčová pro dlouhodobou výkonnost, spokojenost a zdraví. Získejte nejnovější vědecké poznatky a praktické techniky, které vám pomohou zvládat náročné situace a dosahovat úspěchu s lehkostí.
Psychologický well being je intenzivně vědecky zkoumaná oblast. Mnohé z nejnovějších poznatků mohou obrátit váš přístup k některým problémům o 180°. Každým dnem přibývají na trhu nové technologie zaměřené na podporu psychické odolnosti – největší přínos z nich bude mít ten, kdo je bude umět správně využít.
Přijďte a naučte se, jak posílit svou psychickou odolnost a dosahovat úspěchu v dnešním náročném světě!
Co si odnesete:
Nejnovější vědecké poznatky: Seznámíte se s aktuálními výzkumy a objevy v oblasti psychické odolnosti a zdraví.
Vědecky ověřené metody: Naučíte se metody, které jsou podloženy výzkumy a prokázaly svou účinnost.
Okamžitě použitelné praktické techniky: Získáte techniky, které můžete ihned začít používat ve svém každodenním životě a práci.
Kdo je spíkr?
Michal Šrajer
První Chief Happiness Officer v Česku
Vedle své práce ve společnosti Avast se také pustil do organizace konference Happiness@Work a řady workshopů. Tomu všemu se věnuje pod stříškou projektu stestivpraci.cz, jehož misí je pomoci co nejvíce lidem, aby mohli být lidmi i v práci.
Inspirativní přednáškou to nekončí
Zmapovali jsme reálné potřeby firem a víme, že samotná přednáška změnu nevyvolá. Připravili jsme proto paletu nástrojů, které vám pomohou dát věci do pohybu. Právě tuto nadstavbu vnímáme jako maximální přidanou hodnotu pro váš byznys.
Pravidelný přísun novinek, trendů a inovací.
Lepší orientaci v dynamickém světě byznysu.
Nové perspektivy a přístupy k rozvoji firmy, řešení problémů a výzev.
Rychlý a snadný rozvoj všech zaměstnanců s minimálními náklady.
Úspora času a peněz za neefektivní kurzy i jejich organizaci.
# možnost zeptat se a konzultovat
V rámci každého tématu můžete posílat dotazy a ptát se na konkrétní situace či opatření pro vaše podnikání nebo firmu.
# praktické studijní materiály
Vytváříme pro vás doprovodné studijní materiály ke stažení – získáte praktické návody, procesní šablony, checklisty a další materiály.
# týmové výzvy a experimenty
Připravili jsme pro vás pestrou mozaiku výzev, která otestuje schopnost vašich lidí využívat nové poznatky v praxi.
Vyberte si rozvoj pro váš tým či celou firmu
Vyberte si ten nejlepší rozvoj pro své zaměstnance podle toho, kolik lidí a jak moc do hloubky je chcete vzdělávat.
Balíček PREMIUM
Všechny živé přenosy & diskuse
Eliška Remešová: Najdi rovnováhu mezi výkonem a životem
Dita Formánková: Digital Essentials for Business
Brain&Breakfast Business
Brain&Breakfast Classic
L&D komunita za výhodnou cenu
Prioritní podpora
Kompletní archiv
900+ přednášek a rozhovorů
praktické výzvy a materiály pro samostudium
učící cesty připravené pro kontext
kompeteční matice
Přednášky Brain&Breakfast Classic
Online onboarding do Red Button EDU
Pokročilý reporting a systém notifikací
Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Proč investovat do Digital Essentials?
V době, kdy se digitální dovednosti stávají stejně důležité jako tradiční manažerské kompetence, poskytuje tento kurz vašim lidrům konkurenční výhodu. Nejedná se o teoretický seminář, ale o praktický program postavený na reálných případech a osvědčených postupech.
Vaši manažeři se naučí nejen reagovat na digitální změny, ale aktivně je vést. Získají nástroje pro zvýšení produktivity, lepší rozhodování a budování digitální kultury, která přitahuje talenty.
Firmy, které s námi už rozvíjí své lidi















Sledujte EDUtéku už od 298 Kč / rok za uživatele
S EDUtékou získáte
Záruku kvality
Kvalitní obsah pro nás připravují pečlivě vybraní a na trhu zkušenostmi prověření průvodci, kteří se chtějí podělit o své know-how.
Různorodé formáty
Online vzdělávání a audioverze programu je dnes už samozřejmostí. Sledujte nás a účastněte se programu offline, hybridně i ve virtuální realitě.
Podporu a partnerství
Součástí naší práce je pomoci vám na cestě k efektivnímu vzdělávání. Zkrátka vás v tom nenecháme samotné.
Reporting a data
Buďte řádným hospodářem. V týmové i firemní licenci máte možnost vidět statistiky a data o tom, jak se lidé vzdělávají, co sledují i jestli plní úkoly.
Propojení na ty nejlepší odborníky
Za více než pět let jsme propojili desítky firem s členy sítě Red Button, aby jim pomohli na cestě k budování lepšího pracovního prostředí i k plnění byznysových cílů.
Navazující rozvojové programy
Díky dalším aktivitám sítě Red Button získáte příležitost ze svých lidí učinit ty nejlepší Re(B)eleadery a z firem Učící se organizace.
Otázky a odpovědi
Naši experti sdílejí praktické know-how z praxe a můžete se ptát přímo na to, co potřebujete vědět. Navíc dostanete hotové materiály pro využití v týmu.
Executive summary, e-booky, pracovní šablony a diskusní podklady. Ušetříte čas při přípravě interních školení.
Nasazení do 48 hodin včetně importu uživatelů.
Nemusíte si připravovat vlastní materiály. Současně automaticky notifikujeme všechny uživatele o novém obsahu, blížící živá vysíláním jim dáme do kalendářů atd.
Máme český obsah s volitelným anglickým dabingem za 30 000 Kč/rok.
90% našich zákazníků zůstává i po prvním roce. NPS 80 mluví za vše.
Chcete se s námi
pustit do vzdělávání ve firmě?
Měsíční pilot přístup pro 5 lidí za 4 900 Kč bez DPH. Pokud nebudete spokojeni, vrátíme vám peníze.
Co zahrnuje zkušební měsíc za 4900KČ?
Plný přístup k platformě pro 5 lidí:
✓ 900+ videí ve všech oblastech
✓ Všechny živé přenosy během měsíce
✓ Doplňkové materiály ke všem přednáškám
✓ Detailní reporting a analytics
Bonus:
✓ Konzultace s naším expertem
✓ Pomůžeme vám EDUtéku nasadit do vašeho L&D procesu
✓ Nastavíme reporting podle vašich potřeb
Po odeslání vás kontaktujeme do 24 hodin a domluvíme spuštění.
Jak funguje garance vrácení peněz:
Pokud po měsíci nebudete spokojeni s hodnotou EDUtéky, vrátíme vám celou částku. Zajímá nás jen váš feedback, abychom mohli produkt zlepšovat.
Potřebujete více informací?
Vyberte si termín v mém kalendáři a rezervujte si nezávaznou 30minutovou online konzultaci. Rád vám představím, jak přistupujeme k vzdělávání a inovacím.


















