„Máme skvělé odborníky. Ale nejsou připraveni vést lidi a převzít odpovědnost za strategické cíle.“
Albert je jedním z největších českých zaměstnavatelů, který denně obstarává desítky tisíc operací a zaměstnává tisíce lidí. Aby byl připraven na růst i v dalších letech, vsadil na rozvoj svých budoucích leaderů v programu Ready to Lead.
Albert díky programu Ready to Lead
zvýšil odvahu a sebevědomí klíčových odborníků převzít odpovědnost vést lidi v budoucnosti
získal inspirativní leadery, kteří dokáží naplňovat strategické cíle
podpořil růst firmy v dalších letech a snížil náklady na nábor lidí z venku
nastartoval prorůstovou firemní kulturu a změnu přístupu lidí ke svému rozvoji
Případová studie programu Ready to Lead ke stažení zdarma
Co vás čeká v případové studii z Alberta?
Výzvy, kterým Albert čelil
podpora expertů vést lidi, váznoucí spolupráce mezi týmy, pasivní přístup k rozvoji a ztráta zákaznického zaměření
Design programu
jak vznikl program Ready to Lead šitý na míru podle skutečných potřeb firmy
klíčové moduly, nástroje a metody, které mění mindset a podporují spolupráci
Výsledky a reference klienta
Měřitelné dopady programu na firemní kulturu i obchodní výsledky
Reference a zkušenosti týmu L&D Albert
Co na spolupráci nejvíce ocenil klient

Ready to Lead podpořil změnu mindsetu celé firmy
Co se změnilo díky programu
23 lidí je připraveno převzít odpovědnost a stát se leaderem týmu
Zlepšila se komunikace i kultura zpětné vazby
Zvýšila se orientace na zákazníka i u back-office rolí
Nastartovala se spolupráce napříč odděleními
Vědomě si lidé plánují rozvoj jako součást své práce
Zaměstnanci získali nový pohled na leadership a preferují růst místo dokonalosti
V Albertu už se připravují navazující běhy i program pro střední a vyšší management.
Na co nezapomenout, když designujete leadershipový program?

Luboš Malý, průvodce leaderů a firem obdobím transformace, designér programu Ready to Lead v Albertu
Tipy Luboše Malého - designéra programu Ready to Lead
Leadership je o schopnosti vytvářet prostředí, kde mohou růst ostatní – a tím i celá firma. Proto nedesignujte leadershipový program jen jako sadu školení. Pokud má mít skutečný dopad, musí měnit chování, myšlení i výsledky.
Začněte od reálných potřeb lidí a firmy, ne od hotových šablon.
Zapojte manažery účastníků – bez nich se změna nepropíše do praxe.
Provazujte rozvoj s byznysem, ať lidé vidí přímou souvislost s tím, co dělají.
Pracujte s mindsetem, nejen se skillsetem – měňte způsob, jak lidé přemýšlí o vedení lidí.
Dejte lidem prostor bezpečně chybovat a růst.
Vtáhněte účastníky už při designu programu – zvýšíte jejich vnitřní motivaci.
Měřte dopad průběžně – upravujte program na základě reálné zpětné vazby.