Udržitelnost

30 min | Pořad: #GeneraceZ

Vysílání bude zveřejněno 24. 3. 2021 v 9:00.
Pro sledování se prosím registrujte.
Registrace je zdarma.

Na toto vysílání navazuje praktický workshop, během kterého společně projdeme vypracované výzvy, zadané v rámci tohoto vysílání.

93 % GenZ je přesvědčeno, že značky se mají chovat ekologicky. Upravit výrobní procesy, logistiku i balení produktů. A není to jen výzva směrem k firmám. Stejně se koukají na všechny aspekty života: politika, vzdělávání nebo inovace by podle nich měli být udržitelné. Proč je vlastně udržitelnost v popředí témat, za která GenZ bojuje? A jak vypadá aktivismus mladé generace. Rozhodně jde dále než za protesty Fridays for the Future.  

Proč vysílání sledovat?

  • V dnešním díle se koukneme na značky, kterým se transformace podařila a přinesla jim i vyšší zisk, stejně jako na nové obory, které zájem GenZ o ekologii otevřel. 
  • Ukážeme si, že udržitelnost není navázaná jenom na ekologii, ale postoj k budování firem, nebo každodennímu životu.

Co si odnesete?

  • Koukneme se na termín Greenwashing. Co znamená a hlavně, jak se mohou značky falešné proklamaci udržitelnosti vyhnout. 
  • Ukážeme si kampaně, které bodovaly i bez velkého rozpočtu. Od Nike, přes Greenpeace až po LAD Bible. 
  • Ukážeme si, kdo jsou udržitelní influenceři v Česku i v zahraničí a jakým značkám pomohli vyrůst.

Kdo je Pavlína Louženská?

Pavlína Louženská dříve věřila v jednorožce, teď se naučila věřit v sama sebe. A v to že, když se spojíme, budeme silnější. I proto založila Pavlína skupinu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes 25 000 členek. Dlouhodobě se věnuje produktu, marketingu a byznysu pro technologické startupy a módní značky. Je Lead Mentor Google for Startups pro Evropu a Afriku, ale potkáte ji i v mnoha dalších akcelerátorech. Je členkou správní rady Transparency International, certifikovaným trenérem Google pro Design Thinking a pravidelně školí jak přistupovat k produktu, marketingu i trendům. Získala stipendium Young Transatlantic Innovative Leaders Initiative Fellowship, Czech-German Young Professionals a Aspen Institute Young Leaders. Pravidelně píše do Marie Claire, Heroine.


Zeptejte se na to, co vás zajímá