Září 2018 – Důvěra: jediná věc, která dokáže změnit vše

Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.

Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.

Vyzkoušet na 14 dní zdarma

"Otevřenost. Komunikace. Spolu. Slova, která dnes rezonují ve spojení s dlouhodobým úspěchem týmů. V hloubi pod těmito slovy často stojí jeden pojem, který je spojuje dohromady. DŮVĚRA. Tak trochu éterické slovo, kterému většina rozumí, ale už těžko popisuje, jak důvěra vlastně vzniká, jak jí upevnit a neztratit a jak vytvořit důvěryhodné prostředí kolem sebe." Zobrazit více…

„Covey ve své knize Důvěra, jediná věc, která dokáže změnit vše, dává poměrně jasné odpovědi a inspiraci, co důvěra je, jak vzniká. pokud vedete tým, neměla by vám rozhodně uniknout.“, říká Sandra Fridrichová, členka sítě Red Button.

Tato provokativní a v mnoha směrech převratná kniha rozvíjí klíčové myšlenky bestsellerů S. R. Coveyho „7 návyků skutečně efektivních lidí“ a „8. návyk. Od efektivnosti k výjimečnosti“. Stephen Covey, ml., v ní překonává zažité stereotypy a ukazuje, že důvěra není pouze ctnost, ale je měřitelným faktorem, který ovlivňuje výkonnost a výši vynaložených nákladů. Důvěra a rychlost, s níž ji dokážeme vytvořit, jsou stavebními kameny fungování firmy a jedním z nejvýznamnějších faktorů jejího úspěchu.

Kdo je Sandra Fridrichová?

Sandra Fridrichová strávila téměř celý svůj pracovní život zkoumáním finančního sektoru ze všech možných úhlů pohledu. Někde v mezičase pochopila, že jestli se chce jakákoli firma hýbat dopředu, musí se umět adaptovat. A to nejde dělat tak, že to někdo chytrý seshora přikáže. Věří, že srdcaři tak budou přemýšlet sami. A tak po 15letech našla odvahu (nebo ztratila hlavu, kdoví ;-)) a šla šířit tuhle filozofii mezi další firmy. Doopravdy se toho ale moc nezměnilo. Nejčastěji je tou, která nenápadně stojí za „velkými kluky z boardu“ a pomáhá jim nastavit zrcadlo, čím lidé ve firmě doopravdy žijí a jak o ní přemýšlí. Sandra dává strukturu (a někdy i motor) poletujícím představám o budoucnosti firmy a pomáhá jim popsat nové vize a směr tak, aby byly srozumitelné pro všechny.

3 min | 20. 8. 2018 | Pořad: Kniha měsíce

Uplatněte v praxi nové znalosti

Výzva

Nedílnou součástí každého vysílání je praktická výzva, která vám pomůže lépe ukotvit nově získané znalosti.

Pro zobrazení je potřeba mít aktivováno plné členství.

Vyzkoušet na 14 dní zdarma