Škola. Práce. Podnikání.

Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.

Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.

Zakoupit členství

Materiály doplňují a rozšiřují informace, které zazněly v tomto vysílání. Umožňují vám samostudium tématu do hloubky, pokud máte chuť a čas.

Pro zobrazení materiálů je potřeba mít aktivováno plné členství.

Zakoupit členství

Už letos 41 % světové populace tvoří lidé pod 25 let. - Generace Z. Slyšeli jste o nich určitě mnohé - že mají pozornost kratší než zlaté rybičky a současně jsou nejvzdělanější generací v historii. A určitě také, že nechtějí hýbnout prstem a současně, že skoro pětina už vydělává. Pavlína Louženská se v tomto. dílu podívá mladé generaci na zoubek a nahlédne také do jejich CV. Zobrazit více…

Proč vysílání sledovat?

Nejstarším příslušníkům #GenZ je letos pětadvacet let a vstupují na pracovní trh. A rozhodně to nejsou ušlápnutí studentíci. 43 % je hrdá na svoje vyjednávací schopnosti a třetina říká, že chtějí mít kompletní kontrolu nad svým pracovním rozvrhem. A přes polovinu nikde být ani zaměstnaná nechce. Tak jakým způsobem upravit náborový proces nebo rozvojové programy ve firmě, tak aby zamířili zrovna k vám?  

Co si odnesete?

  1. Řekneme si, kdo je Generace Z a proč má vůbec smysl se jí zabývat. 
  2. Ukážeme si globální a lokální data o tom, jak se Generace Z dívá na vzdělávání a co hledají u budoucího zaměstnavatele. Pomohou vám upravit HR strategii nebo se kouknout na ty nejmladší kolegy novýma (pozitivnějšíma) očima. 
  3. Vysvětlíme si pojmy jako “slash generation” nebo “digital natives”, kterými rozhodně uděláte dojem nejen na šéfa.  

Kdo je Pavlína Louženská?

Pavlína Louženská dříve věřila v jednorožce, teď se naučila věřit v sama sebe. A v to že, když se spojíme, budeme silnější. I proto založila Pavlína skupinu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes 25 000 členek. Dlouhodobě se věnuje produktu, marketingu a byznysu pro technologické startupy a módní značky. Je Lead Mentor Google for Startups pro Evropu a Afriku, ale potkáte ji i v mnoha dalších akcelerátorech. Je členkou správní rady Transparency International, certifikovaným trenérem Google pro Design Thinking a pravidelně školí jak přistupovat k produktu, marketingu i trendům. Získala stipendium Young Transatlantic Innovative Leaders Initiative Fellowship, Czech-German Young Professionals a Aspen Institute Young Leaders. Pravidelně píše do Marie Claire, Heroine.

Klára Škvorová

Uplatněte v praxi nové znalosti

Výzva

Nedílnou součástí každého vysílání je praktická výzva, která vám pomůže lépe ukotvit nově získané znalosti.

Pro zobrazení je potřeba mít aktivováno plné členství.

Zakoupit členství