ScaleUp Tip #91 – Nesnažte se být vším pro všechny

Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.

Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.

Vyzkoušet na 14 dní zdarma

Materiály doplňují a rozšiřují informace, které zazněly v tomto vysílání. Umožňují vám samostudium tématu do hloubky, pokud máte chuť a čas.

Pro zobrazení materiálů je potřeba mít aktivováno plné členství.

Vyzkoušet na 14 dní zdarma

Peter Drucker ve své knize "5 nejdůležitějších otázek" uvádí jako druhou otázku "Kdo je náš zákazník?" a třetí "Čeho si cení nejvíce"? Obě následují po té první otázce "Co je naším posláním?". Z čehož lze vyvozovat, že bez perfektní znalosti vašeho klíčového zákazníka může být velice těžké naplnit poslání vaší organizace a dosáhnout dlouhodobého cíle - vaší severky. Zobrazit více…

Znalost toho, kdo je vaším klíčovým zákazníkem je tak opravdu zásadní pro váš budoucí růst. A tou největší chybou je snažit se být vším pro všechny.

Kdo jsou ScaleUp experti?

Pavel Křepelka

Více jak 20 let strávil Pavel na manažerských pozicích ve středně velkých společnostech. Má bohaté zkušenosti z akvizic firem, jejich restrukturalizací, stěhování společností při zachování nonstop provozu a řešení krizových situací spojených s růstem a rozvojem SME firem.

Pavel je akreditovaným koučem, mentorem a partnerem výkonných manažerů středně velkých společností v rámci České, Slovenské a Polské republiky. Má za sebou více jak 7 500 hodin mentoringové a koučovací práce s klienty, zkušenosti se vzděláváním koučů, prochází pravidelnými supervizemi v systemickém koučování a investuje minimálně 100 hodin ročně do svého dalšího vzdělávání.

Roman Stupka

Celý život Roman cítí potřebu ovlivňovat věci kolem sebe. Jako šéf klukovské party, kapitán fotbalového týmu nebo generální ředitel. Romanovy zkušenosti top manažera a krizového manažera mu pomohly pochopit roli leadera v businessu i životě. Vidí ji v tom, dát lidem společnou vizi a pomáhat jim, aby si našli svoji, která na tu společnou navazuje. Musí jim také pomáhat přijmout osobní odpovědnost za design systému a týmovou odpovědnost za jeho funkčnost.

Podle Romana je “odstraňování demotivace důležitější než hledání motivace a poslouchat je důležitější než mluvit. Proto nyní místo provozování systémů pomáhá dobrým firmám stát se ještě lepšími.“ Roman při své práci nejčastěji používá metodu Rockefellerových návyků.

5 min | 1. 12. 2021 | Pořad: ScaleUp

Mohlo by vás zajímat