ScaleUp Tip #28 – 5. a 6. návyk – Zpětná vazba od zaměstnanců a zákazníků je pravidelnou součástí manažerské agendy

Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.

Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.

Vyzkoušet na 14 dní zdarma

Materiály doplňují a rozšiřují informace, které zazněly v tomto vysílání. Umožňují vám samostudium tématu do hloubky, pokud máte chuť a čas.

Pro zobrazení materiálů je potřeba mít aktivováno plné členství.

Vyzkoušet na 14 dní zdarma

Rockefellerův návyk č.5 a č.6 - tentokrát dva návyky v jednom videu a to zejména proto, že si jsou velice blízké. Pátý návyk se zaměřuje na zpětnou vazbu od vašich zaměstnanců. Schválně, jak často a pravidelně je sbírána zpětná vazba od vašich zaměstnanců s cílem odhalovat problémy a příležitosti? Zobrazit více…

Šestý návyk pak míří na vaše zákazníky. Reportování a analýza názorů zákazníků jsou stejně přesné a pravidelné jako finanční reporting.

Pokud dokážete vybudovat ve firmě kulturu, které se zpětnou vazbou od zaměstnanců i zákazníků aktivně pracuje, získáte obrovskou výhodu pro sebe i svoji firmu a tou je čas, který tak budete moci věnovat strategickým tématům a budování klíčových kompetencí vaší firmy.

Kdo jsou ScaleUp experti?

Pavel Křepelka

Více jak 20 let strávil Pavel na manažerských pozicích ve středně velkých společnostech. Má bohaté zkušenosti z akvizic firem, jejich restrukturalizací, stěhování společností při zachování nonstop provozu a řešení krizových situací spojených s růstem a rozvojem SME firem.

Pavel je akreditovaným koučem, mentorem a partnerem výkonných manažerů středně velkých společností v rámci České, Slovenské a Polské republiky. Má za sebou více jak 7 500 hodin mentoringové a koučovací práce s klienty, zkušenosti se vzděláváním koučů, prochází pravidelnými supervizemi v systemickém koučování a investuje minimálně 100 hodin ročně do svého dalšího vzdělávání.

Roman Stupka

Celý život Roman cítí potřebu ovlivňovat věci kolem sebe. Jako šéf klukovské party, kapitán fotbalového týmu nebo generální ředitel. Romanovy zkušenosti top manažera a krizového manažera mu pomohly pochopit roli leadera v businessu i životě. Vidí ji v tom, dát lidem společnou vizi a pomáhat jim, aby si našli svoji, která na tu společnou navazuje. Musí jim také pomáhat přijmout osobní odpovědnost za design systému a týmovou odpovědnost za jeho funkčnost.

Podle Romana je “odstraňování demotivace důležitější než hledání motivace a poslouchat je důležitější než mluvit. Proto nyní místo provozování systémů pomáhá dobrým firmám stát se ještě lepšími.“ Roman při své práci nejčastěji používá metodu Rockefellerových návyků.

6 min | 16. 9. 2020 | Pořad: ScaleUp