Rodinný byznys se zážitky

Jak se z dvou marketérů stali průkopníci zážitkové gastronomie? Jde společně skloubit podnikání a manželství? Dá se po stovkách eventů vymyslet ještě něco nového? A proč musí všechno v nejlepším skončit?

Kdo jsou Ivon a Tino Hrnčiarovi?

Mladý manželský pár ze Slovenska si před šesti lety řekl, že “restaurace jsou nuda”. A tak založili pop-up restauraci Forbidden Taste – koncept večeří na netradičních místech plný tajemství a překvapení. Jídlo nikdy neservírují na talíře a hosté předem netuší, kam na svou večeři jdou.  

Výzva

Mějte přístup k metodikám a questům!

Podpořte nás a navíc získáte unikátní materiály, které vám pomohou nové informace aplikovat do vaší každodenní praxe. Získat ale můžete mnohem víc. Přesvědčte se sami.

Diskuse

Online vzdělávání, které vás vtáhne (NEW) Fóra VYSÍLÁNÍ: Rodinný byznys se zážitky

  • Toto téma je prázdné.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 0 vláken odpovědí
  • Autor
    Příspěvky
Aktuálně je na stránce zobrazeno 0 vláken odpovědí
  • Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.