#GeneraceZ

Už tento rok tvoří podle McKinsey Generace Z 40 % zákaznické báze. A neustále se bude toto číslo zvyšovat. Jak změnit komunikaci značky nebo kulturu firmy, tak aby rezonovala s publikem Generace Z?

Moderuje Pavlína Louženská.

V roce 2030 se Generace Z stane největším zákaznickým segmentem vůbec. Ale jak s první generací “digital natives” pracovat? Ať jako HR manažer nebo marketér vám ukáže #Adulting. 

Pavlína vás provede třinácti nejzásadnějšími trendy, které Generaci Z definují a na praktických příkladech ukáže, jak s tím pracují značky ve světě i v Česku. A jak můžete začít i vy. Koukneme se to, jak se mění produkty, komunikace, ale i přístup k náboru. 

Vše ukážeme na globální studiích trenspottingových agentur jako WGSN, Irregular Labs nebo platforem jako Facebook, ale i lokálních datech třeba od Behavio Labs. Vysvětlíme si, co znamenají některé hashtagy, kdo jsou idolové Generace Z a proč právě teď začít dělat video. A hlavně proč uzpůsobit firmu nejmladší generaci dává smysl i pro firmu z Mladé Boleslavi nebo Vyškova. 

Navíc každý díl přinese vždy komentář jednoho zástupce Generace Z, který ukáže jak se kouká na problematiku Udržitelnosti nebo Aktivismu. 

Každý měsíc na vás čekají dvě tématická vysílání, která budou doplněna praktickým workshopem s Pavlínou.