Pohled dovnitř s Jiřím Matějovským

90 min | Pořad: Pohled dovnitř

Živý přenos začíná 9. 4. 2021 v 9:00.
Pro sledování se prosím registrujte.
Registrace je zdarma.

Vyhraďte si před živým přenosem chvilku a zamyslete se nad těmi třemi otázkami:

  1. Jaké jsou vaše firemní hodnoty?
  2. Jak se tyto hodnoty projevují ve vaši denní práci, kde se s nimi setkáváte?
  3. Jsou u vás firemní hodnoty živé? Mění se nějak v průběhu času?

Tentokrát se společně podíváme do Decathlonu. Prodejny Decathlonu zná dnes už asi každý. Ne každý ale ví, jak tato “rodinná firma” funguje uvnitř. Přestože má Decathlon po světě desítky tisíc zaměstnanců, daří se jim udržovat velmi plochou strukturu a především skvěle pracovat s hodnotami. Ty nejsou jen nápisem na zdi, ale opravdu se tady žijí, jsou například živou součástí náborového procesu a setkáte se s nimi na denní bázi.

Proč vysílání sledovat?

  • Dozvíte se, jak se dá pracovat s hodnotami i u velké (a nadnárodní) společnosti.
  • Podíváte se, jak se hodnoty a DNA firmy projevuje v retailovém byznysu.
  • Uslyšíte praktické příklady toho, jak hodnoty ve firmě opravdu žít.

Živý přenos se bude skládat ze dvou částí, po skončení rozhovoru s Jirkou Matějovským bude následovat prohlídka Decathlonu 360°kamerou.

Co si z dílu odnesete?

  • Práce s hodnotami (jejich vznik, žití i rozvoj).
  • Jak vypadá firemní kultura velké, nadnárodní, ale stále rodinné firmy.
  • Pohled pod pokličku Decathlonu.

Kdo je Jiří Matějovský?

Jiří Matějovský je součástí Decathlonu od roku 2009. První zkušenosti, které sbíral v prodejně ve Fouquières-lès-Béthune v severní Francii, výraznou měrou přispěly k úspěšnému otevření první prodejny Decathlon v ČR v Liberci. Od 2011 vedl 3 roky Libereckou prodejnu. Znalost prodejny, řešení každodenních problémů „na place“ a sladění s firemní kulturou předurčilo další Jiřího cestu. Od roku 2014 do loňského léta se staral o to, aby to lidi v Decathlonu bavilo, jako HR lídr (Happiness resource). Na konci loňského léta přijal roli „Šéftrenéra“ – což, řadu lidí zvenku překvapí, nebo rozesměje. Když, ale nahlédnete dovnitř Decathlonu a zjistíte, že první podmínkou práce je být nadšeným sportovcem, začne tato metafora dávat smysl. V nové roli si dal Jiří za cíl nabídnou takové tréninky/školení, které pomohou lidem pochopit smysl fungování Decathlonu. Jen tak se z lidí ve firmě stanou samostatně rozhodující spoluhráči (zaměstnanci).


Zeptejte se na to, co vás zajímá