Móda a hype

Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.

Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.

Zakoupit členství

Materiály doplňují a rozšiřují informace, které zazněly v tomto vysílání. Umožňují vám samostudium tématu do hloubky, pokud máte chuť a čas.

Pro zobrazení materiálů je potřeba mít aktivováno plné členství.

Zakoupit členství

V tomto díle se koukneme Generaci Z do šatníku. Nikde jinde se trendy neprojevují tak rychle. Generace Z totiž ukazuje svůj názor na svět tím, jak vypadá. A tak jsou investice do módy a kosmetiky tak vysoké. Zobrazit více…

Podle dat PWC 18 % lidí do 35 let utrácí více než třetinu svého příjmu za oblečení. Jen oficiální trh s teniskami bude mít v roce 2024 hodnotu skoro 100 miliard dolarů. A už v roce 2020 protekla platformou StockX – unikátní burzou na ceněné sneakers – miliarda dolarů. 

Proč vysílání sledovat?

  • Rozdělíme si Generaci Z na dva typy konzumentů. Ty, co se zajímají o udržitelnost a slow fashion a na ty, pro které je důležité být hlavně trendy. Toto rozdělení budeme využívat i v dalších dílech. 
  • Koukneme se, jaké retail modely využívají módní a beauty značky ve snaze oslovit Generaci Z.   

Co si odnesete?

  • Ukážeme si, kdo jsou hlavní trendsetteři pro Generaci Z v Česku i v zahraničí. 
  • Na příkladech značek jako Nike, Brandy Melville nebo Depop si ukážeme, jaké strategie fungují na Generaci Z, pokud máte lifestyle značku. 
  • Vysvětlíme si pojmy jako: resell, StockX, Morphe, Virgil Abloh, Supreme, Highsnobiety, SNKRS, Hypebeast, genderless, Jordan 1, VSCO girl a proč jsou pro Generaci Z definující.

Kdo je Pavlína Louženská?

Pavlína Louženská dříve věřila v jednorožce, teď se naučila věřit v sama sebe. A v to že, když se spojíme, budeme silnější. I proto založila Pavlína skupinu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes 25 000 členek. Dlouhodobě se věnuje produktu, marketingu a byznysu pro technologické startupy a módní značky. Je Lead Mentor Google for Startups pro Evropu a Afriku, ale potkáte ji i v mnoha dalších akcelerátorech. Je členkou správní rady Transparency International, certifikovaným trenérem Google pro Design Thinking a pravidelně školí jak přistupovat k produktu, marketingu i trendům. Získala stipendium Young Transatlantic Innovative Leaders Initiative Fellowship, Czech-German Young Professionals a Aspen Institute Young Leaders. Pravidelně píše do Marie Claire, Heroine.

Klára Škvorová

Uplatněte v praxi nové znalosti

Výzva

Nedílnou součástí každého vysílání je praktická výzva, která vám pomůže lépe ukotvit nově získané znalosti.

Pro zobrazení je potřeba mít aktivováno plné členství.

Zakoupit členství