Nasajte atmosféru Red Button EDU. Podívejte se na kompletní ukázku vysílání tak, jak je dostupné registrovaným uživatelům.
S materiály je život lehčí
S registrací získáte možnost sledovat vysílání on-line a živě, zapojit se do diskuse s hostem i včasné upozornění na toto a všechny další vysílání Red Button EDU. Využijte zkratku ke kvalitním informacím.
Na toto vysílání navazuje praktický workshop, během kterého společně projdeme vypracované výzvy, zadané v rámci tohoto vysílání.
V tomto díle se koukneme Generaci Z do šatníku. Nikde jinde se trendy neprojevují tak rychle. Generace Z totiž ukazuje svůj názor na svět tím, jak vypadá. A tak jsou investice do módy a kosmetiky tak vysoké. Podle dat PWC 18 % lidí do 35 let utrácí více než třetinu svého příjmu za oblečení. Zobrazit více…
V tomto díle se koukneme Generaci Z do šatníku. Nikde jinde se trendy neprojevují tak rychle. Generace Z totiž ukazuje svůj názor na svět tím, jak vypadá. A tak jsou investice do módy a kosmetiky tak vysoké. Podle dat PWC 18 % lidí do 35 let utrácí více než třetinu svého příjmu za oblečení. Jen oficiální trh s teniskami bude mít v roce 2024 hodnotu skoro 100 miliard dolarů. A už v roce 2020 protekla platformou StockX – unikátní burzou na ceněné sneakers – miliarda dolarů.
Proč vysílání sledovat?
- Rozdělíme si Generaci Z na dva typy konzumentů. Ty, co se zajímají o udržitelnost a slow fashion a na ty, pro které je důležité být hlavně trendy. Toto rozdělení budeme využívat i v dalších dílech.
- Koukneme se, jaké retail modely využívají módní a beauty značky ve snaze oslovit Generaci Z.
Co si odnesete?
- Ukážeme si, kdo jsou hlavní trendsetteři pro Generaci Z v Česku i v zahraničí.
- Na příkladech značek jako Nike, Brandy Melville nebo Depop si ukážeme, jaké strategie fungují na Generaci Z, pokud máte lifestyle značku.
- Vysvětlíme si pojmy jako: resell, StockX, Morphe, Virgil Abloh, Supreme, Highsnobiety, SNKRS, Hypebeast, genderless, Jordan 1, VSCO girl a proč jsou pro Generaci Z definující.
Kdo je Pavlína Louženská?
Pavlína Louženská dříve věřila v jednorožce, teď se naučila věřit v sama sebe. A v to že, když se spojíme, budeme silnější. I proto založila Pavlína skupinu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes 25 000 členek. Dlouhodobě se věnuje produktu, marketingu a byznysu pro technologické startupy a módní značky. Je Lead Mentor Google for Startups pro Evropu a Afriku, ale potkáte ji i v mnoha dalších akcelerátorech. Je členkou správní rady Transparency International, certifikovaným trenérem Google pro Design Thinking a pravidelně školí jak přistupovat k produktu, marketingu i trendům. Získala stipendium Young Transatlantic Innovative Leaders Initiative Fellowship, Czech-German Young Professionals a Aspen Institute Young Leaders. Pravidelně píše do Marie Claire, Heroine.
Uplatněte v praxi nové znalosti
Podpořte nás a navíc získáte unikátní materiály, které vám pomohou nové informace aplikovat do vaší každodenní praxe. Získat ale můžete mnohem víc. Přesvědčte se sami.