Jak se mění obsah?

30 min | Pořad: #GeneraceZ

Nenechte si ujít živé vysílání. Registrujte se.

S registrací získáte možnost sledovat vysílání on-line a živě, zapojit se do diskuse s hostem i včasné upozornění na toto a všechny další živé přenosy Red Button EDU. Využijte zkratku ke kvalitním informacím.

Na toto vysílání navazuje praktický workshop, během kterého společně projdeme vypracované výzvy, zadané v rámci tohoto vysílání.

Celkem tráví generace Z před různými obrazovkami deset hodin denně. Jen na sociální sítích tráví Generace Z tři hodiny denně, o hodinu více než Mileniálové. A tak se na nich neodehrává jen jejich komunitní život, ale i nákupy nebo vzdělávání. Co to znamená pro značky a jak tvořit obsah, který zaujme? Protože na to zaujmout mají o polovinu méně času než u jejich starších kolegů.  

Proč vysílání sledovat?

  • Koukneme se do detailu na TikTok. Vysvětlíme si, jak nejstahovanější aplikace roku 2020 funguje a co na ní boduje a proč je pro 850 milionů uživatelů pro značky zásadní příležitost. 
  • Kromě sociálních sítí se koukneme i na audioobsah, videoplatformy nebo messaging aplikace. Probereme, jaké platformy jsou aktuálně mezi Generací Z nejpopulárnější a jak se to lidí od Mileniálů.
  • Dozvíte se nejen, kde se Generace Z pohybuje, ale i co jí odradí. Třeba 60 % jich odchází z webů, které se načítají moc pomalu. 

Co si odnesete?

  • Pozornost Generace Z se ještě zkrátila a definitivně přesunula do mobilních telefonů: 75 % si je vybere, když má volbu mezi desktopem a smartphonem. Navíc 66 % z nich Generace Z používá více zařízení naráz. Co to znamená pro obsah, který značky tvoří?
  • 74 % Generace Z tráví volný čas online, a tak je jejich primární motivací pro konzumaci obsahu se pobavit. Tam, kde Mileniály zajímalo primárně jídlo nebo fitness, sdílí mladí lidé memy, hudbu a videohry. A tak většinu času tráví na platformách jako TikTok, YouTube, nebo Twitch. Průměrný čas, který tráví děti u videa se tak za poslední čtyři roky zdvojnásobil.  
  • Věnovat se budeme social commerce: jak se proměňuje retail a kde všude se dá dnes prodávat. Spoiler: všude. 

Kdo je Pavlína Louženská?

Pavlína Louženská dříve věřila v jednorožce, teď se naučila věřit v sama sebe. A v to že, když se spojíme, budeme silnější. I proto založila Pavlína skupinu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes 25 000 členek. Dlouhodobě se věnuje produktu, marketingu a byznysu pro technologické startupy a módní značky. Je Lead Mentor Google for Startups pro Evropu a Afriku, ale potkáte ji i v mnoha dalších akcelerátorech. Je členkou správní rady Transparency International, certifikovaným trenérem Google pro Design Thinking a pravidelně školí jak přistupovat k produktu, marketingu i trendům. Získala stipendium Young Transatlantic Innovative Leaders Initiative Fellowship, Czech-German Young Professionals a Aspen Institute Young Leaders. Pravidelně píše do Marie Claire, Heroine.

Mějte přístup k metodikám a questům!

Podpořte nás a navíc získáte unikátní materiály, které vám pomohou nové informace aplikovat do vaší každodenní praxe. Získat ale můžete mnohem víc. Přesvědčte se sami.


Zeptejte se na to, co vás zajímá