Budoucnost je ve vztazích

Akce již proběhla.

Řekneme si základy řízení zkušenosti ve firmě; ukážeme si, jak komplexně koukat na inovace a „rozbíjení“ status quo ve firmě; projdeme si, jak nápady dotahovat až do konce a vše ukážeme na praktických příkladech a ukázkách Zobrazit více…

Řekneme si základy řízení zkušenosti ve firmě – pohled zákazníka a zaměstnance. Ukážeme si, jak komplexně koukat na inovace a „rozbíjení“ status quo ve firmě. Projdeme si, jak nápady dotahovat až do konce. Vše ukážeme na praktických příkladech a ukázkách.

Agenda:

  • Co je CX, EX, UX
  • Jak docílit dobrou zkušenost? Kdo je v tom nejlepší?
  • Jak dovést inovace pro zákazníka/zaměstnance od nápadu, prototypů, až k realizaci a zajistit nejlepší dopady?
  • Co pro to můžeme udělat vy? Hned teď a každý den!
120 min | 5. 4. 2022 | Komunita: Inovace | Kontakt na organizátora: Kateřina Tomašcová