Práce dálku

sfasdfasfas

1. Agilní a neagilní svět spolu? (121 min)

Může fungovat Agilní a neagilní svět spolu vedle sebe v jedné organizaci? Zvažujete, zda se vydat postupnou transformací a nechat žít vedle sebe Agilní a neagilní svět? Má takový hybridní režim vůbec smysl nebo je potřeba si zvolit jeden směr a toho se držet?

Uplatněte v praxi nové znalosti

Zmapujte proces ve firmě

60 min |

  1. Zvolte proces, který odráží závislost Agilních týmů a neagilních projektů. Volte takový, kde jsou největší třenice a problémy.
  2. Vyberte zástupce napříč procesem, kteří znají realitu a ideálně mají informace, kde se v procesu čeká, kde jsou problémy a závislosti.
  3. Udělejte cvičení Value Stream Mapping. Zaměřte se na čekání nebo zrychlení celého.
  4. Vezměte alespoň TOP 3 zlepšení a ty zaveďte do praxe.

Sdílejte s ostatními, co vám výzva dala

Vaše odpověď bude dostupná ostatním anonymně.

2. Škola. Práce. Podnikání. (24 min)

Už letos 41 % světové populace tvoří lidé pod 25 let. - Generace Z. Slyšeli jste o nich určitě mnohé - že mají pozornost kratší než zlaté rybičky a současně jsou nejvzdělanější generací v historii. A určitě také, že nechtějí hýbnout prstem a současně, že skoro pětina už vydělává. Pavlína Louženská se v tomto. dílu podívá mladé generaci na zoubek a nahlédne také do jejich CV.

Uplatněte v praxi nové znalosti

Upravte svůj nábor!

Časová náročnost: 1-2 hod

Výzva

Upravte váš náborový proces tak, aby fungoval pro Generaci Z. Proč byste to měli udělat? Protože přes polovina z nich, vám ani nepošle své CV, pokud budou mít pocit, že je váš nábor zastaralý.  

Proč se do výzvy pustit?

  • Upravíte si vaše firemní kariérní stránky po vzoru těch nejlepších v oboru.  
  • Zrekapitulujete si, co je pro Generaci Z zásadní během náboru. 
  • Zkusíte zapojit kreativitu při tvorbě inovací pro nábor. 
Přijmout výzvu Výzvu přijalo již 8 lidí
Po přijetí výzvy se vám zobrazí detailní instrukce.

Co mám udělat?

Ve vysílání od Pavlíny zaznělo, že Generace Z během náboru do firmy oceňuje:

  1. Rychlou reakci. Nike uvádí, že pošle kandidátovi feedback do 48 hodin od interview. 
  2. Vztah s recruitery. Tip: Většina jich hledá práci už na škole. 
  3. Inovace, na kterých se může podílet v praxi. 
  4. Možnost vyzkoušet si více rolí. Nebo si ho práci dokonce nadesignovat podle sebe. Vzorem může být nástroj Find Your Fit od Nike. 
  5. Společenskou odpovědnost firmy. Třeba takto vypadá web Nike, který vysvětluje jejich aktivity. 
  6. Peníze
  7. Flexibilní úvazek. Work-life blend.  
  8. Diverzitu a inkluzi. Vzorem může být protidiskriminační poznámka na konci každého Nike nebo Google inzerátu

Koukněte se na svojí aktuální kariérní landing page a vytvořte (klidně i tužkou) wireframe nebo jí přepište na základě toho, co Generace Z oceňuje. Stačí udělat rychlý skeč, který nám pak nasdílíte jako odkaz. Vzorem pro vás může být Nike nebo Google

Reflexe

Až budete mít splněno, určitě nasdílejte svojí verzi inzerátu. Pojďme si je porovnat! Určitě se na ně podíváme také na navazujícím workshopu.