Čo funguje v marketingovej komunikácií

Kreativita. Slovo skloňované téměř vždy, když se mluví o reklamě, nebo marketingové komunikaci jako celku. Jenže mít jeden super nápad nestačí. Kreativita je podle Michala Pastiera o konzistenci a dlouhodobosti.

V jedné prezentaci najdete 15 let zkušeností s tím, jak mít neustále dobré nápady. Nápady, které mění chování lidí a které opravdu fungují. Michal se podělil o své znalosti od nastavování konceptu nové značky přes konkrétní ukázky toho, čemu se v marketingu říká „insight“ (tedy zajímavý vhled do problematiky), až po konkrétní ukázky kampaní, které v agentuře vytvořili.

„Připravovat neustále nové, aktuální a kreativní věci, které fungují, není snadné. Ale je to možné. Musíte odhodit svoje ego a naslouchat svému publiku či ještě lépe celé společnosti. Idee, které takto odhalíte pak zabalit do nového hávu, abyste lidi zaujali a odkomunikovali jim to, co potřebujete.“ říká Michal Pastier.

Kdo je Michal Pastier?

Michal je spolumajitel a kreativní ředitel reklamní agentury Zaraguza a branding studia GoBigname. Zaraguza se stala nejkreativnější agenturou v SR a ČR podle YouTube, získala zlatou Euro Effie za nejefektivnější reklamní kampaň v Evropě a Grand Prix za nejlepší profil na sociálních sítích v ČR. Michal byl zařazen mezi Top 100 evropských inovátorů podle Google a Financial Times. Dostal se i na titulku magazínu Forbes Slovensko jako vítěz kategorie Byznys 30pod30. Je také nejmladším držitelem prestižního ocenění FILIP za výjimečný přínos slovenské reklamě.

Věří v sílu spojení dat a kreativity, proto se věnuje i společnosti Exponea, která patří mezi nejrychleji rostoucí SaaS firmy na světě v oblasti marketingové automatizace a pokročilé datové analytiky s využitím umělé inteligence (AI). Pravidelně přednáší na konferencích a univerzitách. Je fanoušek festivalu Burning Man.

Výzva

Mějte přístup k metodikám a questům!

Podpořte nás a navíc získáte unikátní materiály, které vám pomohou nové informace aplikovat do vaší každodenní praxe. Získat ale můžete mnohem víc. Přesvědčte se sami.

Diskuse

Online vzdělávání, které vás vtáhne (NEW) Fóra VYSÍLÁNÍ: Čo funguje v marketingovej komunikácií

  • Toto téma je prázdné.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 0 vláken odpovědí
  • Autor
    Příspěvky
Aktuálně je na stránce zobrazeno 0 vláken odpovědí
  • Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.