Čo funguje v marketingovej komunikácií

86 min | Pořad: Brain&Breakfast

Moderuje: Jan Mašek | Host: Michal Pastier

Nenechte si ujít živé vysílání. Registrujte se.

S registrací získáte možnost sledovat vysílání on-line a živě, zapojit se do diskuse s hostem i včasné upozornění na toto a všechny další živé přenosy Red Button EDU. Využijte zkratku ke kvalitním informacím.

Kreativita. Slovo skloňované téměř vždy, když se mluví o reklamě, nebo marketingové komunikaci jako celku. Jenže mít jeden super nápad nestačí. Kreativita je podle Michala Pastiera o konzistenci a dlouhodobosti.

V jedné prezentaci najdete 15 let zkušeností s tím, jak mít neustále dobré nápady. Nápady, které mění chování lidí a které opravdu fungují. Michal se podělil o své znalosti od nastavování konceptu nové značky přes konkrétní ukázky toho, čemu se v marketingu říká „insight“ (tedy zajímavý vhled do problematiky), až po konkrétní ukázky kampaní, které v agentuře vytvořili.

„Připravovat neustále nové, aktuální a kreativní věci, které fungují, není snadné. Ale je to možné. Musíte odhodit svoje ego a naslouchat svému publiku či ještě lépe celé společnosti. Idee, které takto odhalíte pak zabalit do nového hávu, abyste lidi zaujali a odkomunikovali jim to, co potřebujete.“ říká Michal Pastier.

Kdo je Michal Pastier?

Michal je spolumajitel a kreativní ředitel reklamní agentury Zaraguza a branding studia GoBigname. Zaraguza se stala nejkreativnější agenturou v SR a ČR podle YouTube, získala zlatou Euro Effie za nejefektivnější reklamní kampaň v Evropě a Grand Prix za nejlepší profil na sociálních sítích v ČR. Michal byl zařazen mezi Top 100 evropských inovátorů podle Google a Financial Times. Dostal se i na titulku magazínu Forbes Slovensko jako vítěz kategorie Byznys 30pod30. Je také nejmladším držitelem prestižního ocenění FILIP za výjimečný přínos slovenské reklamě.

Věří v sílu spojení dat a kreativity, proto se věnuje i společnosti Exponea, která patří mezi nejrychleji rostoucí SaaS firmy na světě v oblasti marketingové automatizace a pokročilé datové analytiky s využitím umělé inteligence (AI). Pravidelně přednáší na konferencích a univerzitách. Je fanoušek festivalu Burning Man.

Mějte přístup k metodikám a questům!

Podpořte nás a navíc získáte unikátní materiály, které vám pomohou nové informace aplikovat do vaší každodenní praxe. Získat ale můžete mnohem víc. Přesvědčte se sami.


Zeptejte se na to, co vás zajímá