Červen 2019 – Štěstí doručeno

Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.

Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.

Zakoupit členství

Dovedete si představit, že po skončení hovoru na zákaznické podpoře by se měl zákazník cítit jako kdyby mluvil se svým dobrým kamarádem? I takto žijí jednu ze svých hodnot v americké firmě Zappos. Knížka Štěstí doručeno není jen o tom, jak pečovat o své zákazníky a tvořit lovebrand. Zobrazit více…

„Je to zároveň velmi inspirativní příběh, jak vybudovat velkou firmu založenou na hodnotách. Tato kniha mě přivedla na cestu hledání našich vlastních iresoftích hodnot a výsledkem bylo, že již čtvrtým rokem po sobě vydáváme vlastní knížku firemní kultury IREBOOK.“ říká Jiří Halousek, člen sítě Red Button.

Štěstí doručeno je příběhem organizace, která vznikla na zelené louce a dnes dosahuje obratu přes miliardu dolarů ročně. O internetovém prodejci obuvi Zapposu se hovoří jako o nejvíce “sexy” firmě dnešních Spojených států. Patří k rostoucímu počtu firem, které se začínají zaměřovat na štěstí svých zaměstnanců i zákazníků a jejich finanční výsledky tak díky tomu ohromují svět. Autora této knihy Tonyho Hsieha považují mnozí za nového Jacka Welche. Štěstí doručeno patří v oblasti byznysu od svého vydání mezi celosvětově nejčtenější knihy. Inspirace Zapposem a Semcem ukáže na konkrétních příkladech, jak postavit dnešní pravidla podnikání doslova na hlavu.

Kdo je Jiří Halousek?

Jiří Halousek vede a spoluvlastní brněnskou softwarovou firmu IRESOFT. Podnikájí v tom, že se snaží pomáhat těm, co pečují o ostatní lidi (děláme SW pro domovy pro seniory apod.) a mimo to dělají docházkové systémy ALVENO. Jeho velké téma, které ho baví a kterému se dlouhou dobu věnuje, je firemní kultura postavená na hodnotách a svobodných principech, řízení firmy pomocí kruhů, agilního přístupu apod. Znáte jejich knížku firemní kultury IREBOOK? Snaží se ve firmě vytvořit takové prostředí, kde většina lidí může být šťastná většinu dní. S tím mu pomáhá nejen Štěstěna Andrea (Chief Happiness Officer), ale celé kruhové vedení firmy.

7 min | 20. 5. 2019 | Pořad: Kniha měsíce

Uplatněte v praxi nové znalosti

Výzva

Nedílnou součástí každého vysílání je praktická výzva, která vám pomůže lépe ukotvit nově získané znalosti.

Pro zobrazení je potřeba mít aktivováno plné členství.

Zakoupit členství