Březen 2022 – Sense and respond

Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.

Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.

Zakoupit členství

"Žijeme v digitální době. Ať už si to firmy uvědomují nebo ne, tak většina z nich se už řadí, nebo by se brzy měla začít řadit mezi softwarové firmy. A právě vybraná kniha se snaží vysvětlit lidem, na vedoucích pozicích, že v dnešní digitální době již nestačí používat k vedení firmy a řízení inovací principy vycházející z tradičního průmyslu minulého století." Zobrazit více…

Říká o knize Dominik Michna, člen sítě Red Button.

Jsme uprostřed revoluce. Ohromný pokrok v technologiích umožňuje organizacím sledovat a měřit chování lidí v reálném čase, interně komunikovat mimořádnou rychlostí a neustále inovovat. Tyto nové, softwarem řízené technologie mění způsob, jakým společnosti komunikují se svými zákazníky, zaměstnanci a dalšími stakeholdery.
Nejedná se o pouhou technickou záležitost. Tato transformace vyžaduje kompletní přehodnocení způsobu organizace a řízení práce. A vzhledem k tomu, že software je stále více integrován do všech produktů a služeb, stává se provedení této velké změny rychle klíčovou provozní výzvou pro podniky všeho druhu. Potřebujeme model řízení, který s neustálými změnami nejen počítá, ale skutečně je přijímá. Pravdou však je, že většina organizací se nadále spoléhá na zastaralé provozní modely z průmyslové éry. Strukturují své týmy, řídí své lidi a rozvíjejí své organizační kultury tak, jak to dělaly vždycky.
Nyní vznikají a prosperují organizace založené na schopnosti vycítit se a okamžitě reagovat na chování zákazníků a zaměstnanců. V knize Sense and Respond Jeff Gothelf a Josh Seiden, přední technologičtí odborníci a zakladatelé celosvětového hnutí Lean UX, na názorných a poučných příkladech ukazují, jak tyto společnosti fungují, a zdůrazňují nové myšlení a dovednosti potřebné k jejich vedení a řízení – a k neustálým inovacím v nich.
Tato poutavá a praktická kniha poskytuje zásadní nový model fungování a řízení, který vám a vaší organizaci pomůže zvítězit ve světě neustálých změn.

Kdo je Dominik Michna?

Dominik Michna pomáhá firmám vytvářet smysluplná spojení mezi jejich byznysem a zákazníky. Výsledkem je pak produkt nebo služba, na které zákazníkům záleží a současně má pozitivní dopad na své okolí. Zkušenosti nasbíral během devíti let především v Seznam.cz, kde vedl design tým a měl na starost část produktového portfolia. Nyní se jeho čas dělí primárně mezi Stride XL a Red Button. Často ho můžete potkat ve společnosti tvrdohlavé feny sibiřského huskyho.

Hana Jadavan

Uplatněte v praxi nové znalosti

Výzva

Nedílnou součástí každého vysílání je praktická výzva, která vám pomůže lépe ukotvit nově získané znalosti.

Pro zobrazení je potřeba mít aktivováno plné členství.

Zakoupit členství