Březen 2022 – Sense and respond

Toto vysílání je k dispozici pouze uživatelům s placeným členstvím.

Chcete-li sledovat vysílání z archivu, staňte se součástí Red Button EDU komunity a aktivujte si členství.

Vyzkoušet na 14 dní zdarma

"Žijeme v digitální době. Ať už si to firmy uvědomují nebo ne, tak většina z nich se už řadí, nebo by se brzy měla začít řadit mezi softwarové firmy. A právě vybraná kniha se snaží vysvětlit lidem, na vedoucích pozicích, že v dnešní digitální době již nestačí používat k vedení firmy a řízení inovací principy vycházející z tradičního průmyslu minulého století." Zobrazit více…

Říká o knize Dominik Michna, člen sítě Red Button.

Jsme uprostřed revoluce. Ohromný pokrok v technologiích umožňuje organizacím sledovat a měřit chování lidí v reálném čase, interně komunikovat mimořádnou rychlostí a neustále inovovat. Tyto nové, softwarem řízené technologie mění způsob, jakým společnosti komunikují se svými zákazníky, zaměstnanci a dalšími stakeholdery.
Nejedná se o pouhou technickou záležitost. Tato transformace vyžaduje kompletní přehodnocení způsobu organizace a řízení práce. A vzhledem k tomu, že software je stále více integrován do všech produktů a služeb, stává se provedení této velké změny rychle klíčovou provozní výzvou pro podniky všeho druhu. Potřebujeme model řízení, který s neustálými změnami nejen počítá, ale skutečně je přijímá. Pravdou však je, že většina organizací se nadále spoléhá na zastaralé provozní modely z průmyslové éry. Strukturují své týmy, řídí své lidi a rozvíjejí své organizační kultury tak, jak to dělaly vždycky.
Nyní vznikají a prosperují organizace založené na schopnosti vycítit se a okamžitě reagovat na chování zákazníků a zaměstnanců. V knize Sense and Respond Jeff Gothelf a Josh Seiden, přední technologičtí odborníci a zakladatelé celosvětového hnutí Lean UX, na názorných a poučných příkladech ukazují, jak tyto společnosti fungují, a zdůrazňují nové myšlení a dovednosti potřebné k jejich vedení a řízení – a k neustálým inovacím v nich.
Tato poutavá a praktická kniha poskytuje zásadní nový model fungování a řízení, který vám a vaší organizaci pomůže zvítězit ve světě neustálých změn.

Kdo je Dominik Michna?

Dominik Michna pomáhá firmám vytvářet smysluplná spojení mezi jejich byznysem a zákazníky. Výsledkem je pak produkt nebo služba, na které zákazníkům záleží a současně má pozitivní dopad na své okolí. Zkušenosti nasbíral během devíti let především v Seznam.cz, kde vedl design tým a měl na starost část produktového portfolia. Nyní se jeho čas dělí primárně mezi Stride XL a Red Button. Často ho můžete potkat ve společnosti tvrdohlavé feny sibiřského huskyho.

12 min | 17. 2. 2022 | Pořad: Kniha měsíce

Uplatněte v praxi nové znalosti

Výzva

Nedílnou součástí každého vysílání je praktická výzva, která vám pomůže lépe ukotvit nově získané znalosti.

Pro zobrazení je potřeba mít aktivováno plné členství.

Vyzkoušet na 14 dní zdarma